środa, 1 marca 2017

Podsumowanie lutego – 2017
Hej zapraszam dzisiaj na podsumowanie miesiąca, czyli lutego ( jakby nikt nie wiedział jaki miesiąc się właśnie skończył :P )! Miałam w tym miesiącu ferie, dlatego książek jest trochę więcej niż w styczniu, ale nie aż fenomenalnie więcej, ponieważ aż o 2 ( sukces życia ). Nie przedłużam i życzę miłego czytania!

Liczba przeczytanych książek: 11
Liczba przeczytanych stron: 3 659
Liczba książek w formie e-booka: 4
Liczba książek papierowych: 7

Pozycją pierwszą jest: „ Zabójczyni i podziemny świat” Sary J. Maas
Z tego co wiem jest to trzecia nowelka ze zbioru pt. „Zabójczyni”, ale nie dam sobie głowy uciąć co to to nie! Książka przegenialna, zresztą jak wszystkie książki autorstwa pani Maas. Nad fabułą nie będę się rozwodzić, żeby nic nie spoilerować. Powiem tylko w skrócie, że opowiada ona o losach Sama i Cealeny, czyli akcja dzieje się przed wydarzeniami „Szklanego tronu”.
Ocena: 9/10
"- Nie mam imienia - prychnęła - Jestem tą, kim każą mi być strażnicy mojego przeznaczenia." – Zabójczyni i podziemny świat




Pozycją drugą jest: „Pojedynek 1. Niezwyciężona.” Marie Rutkowski
Książki z tej trylogii mają jak dla mnie dość brzydkie okładki, jednak nadrabia to cudowna treść i bohaterowie. Marzę o tym, żeby w Polsce został jednak wydany trzeci tom tej trylogii, ponieważ naprawdę warto ją przeczytać. Ukazane są w niej przeżycia Kestrel, która jest wysoko postawioną Valorianką i Arina, który jest zniewolonym przez Valorian Herrańczykiem. Pośród salonowych gier i pułapek rodzi się między dwojgiem z nich prawdziwe uczucie, które jednak zostanie wystawione na ogromną próbę. Czy ją przetrwa? Koniecznie przeczytajcie!
Ocena: 10/10
„Szczęście zależy od tego, czy jesteś wolna a wolność zależy od odwagi.” - Pojedynek


 Trzecią pozycją jest: „Pojedynek 2. Zdrada” Marie Rutkowski
Jest to drugi tom trylogii, w którym wydarzenia zmieniają się tak dynamicznie, że aż strach się bać, a jego zakończenie tylko bardziej mnie zirytowało, ze względu na to, że wydawnictwo nie wyda 3 tomu. Tu również nie zagłębię się w fabułę, bo zdradzę wydarzenia, które mają miejsce w pierwszym tomie. Mogę jednak zapewnić, że książka zasługuje na medal!
Ocena: 10/10
„Czasem myślisz, że bardzo czegoś potrzebujesz, a tak naprawdę powinieneś pozwolić temu odejść.” - Zdrada

Czwartą pozycją są: „Rywalki” Kiera Cass
Książka nie była fenomenalna i nie powaliła mnie na kolana. Opowiada o losach Americi, która pochodzi z piątej klasy. Pewnego dnia wypełnia formularz zgłoszeniowy do Eliminacji i od tego momentu zmienia się jej całe życie. Poznaje księcia i swoją pierwszą przyjaciółkę. Wbrew pozorom jednak życie na salonach nie jest takie kolorowe jak się wydawało i America musi walczyć o dobro swoje oraz swojej rodziny. Książka była lekka i bardzo szybko oraz przyjemnie mi się ją czytało.
Ocena: 7/10

             „Czasami, aby coś ukryć, najlepiej robić to na oczach wszystkich”. – Rywalki       
     
Piątą pozycją jest: „Elita” Kiera Cass
Jest to drugi tom pięciotomowej serii „Rywalki”. Ta część podobała mi się trochę bardziej ze względu na to, że akcja nabrała większej dynamiczności i wydarzenia nie ciągnęły się tak jak we wcześniejszym tomie. Tutaj America zostaje wybrana do Elity, czyli szóstki najbardziej podobających się księciu kandydatek Eliminacji. Nagle uświadamia sobie, że być może czuje coś do Maxona i nie łączy jej już z księciem tylko przyjaźń. Jednak czy jest to miłość? Koniecznie musicie się sami o tym przekonać.
Ocena: 7.5/10

„-Poddaję się. Przepraszam, Ami, jesteś taka cierpliwa, ale ja sama nie mogę słuchać, jak gram. To brzmi, jakby fortepian na coś chorował.
-Szczerze mówiąc, bardziej jakby umierał.” – Elita

Szóstą pozycją jest: „Jedyna” Kiera Cass
Tutaj spotykamy się z trzecim tomem „Rywalek”, na którym kończy się przygoda z Ami, ponieważ w dalszych częściach główną bohaterką zostaje inna dziewczyna. W tym tomie America z dnia na dzień przekonuje się, że jej uczucia co do Maxona są zbyt silne żeby móc dłużej je ukrywać, no i pozostaje nierozwiązany problem z Aspenem. Dziewczyna napotka wiele przeszkód do zdobycia serca tego jedynego. Który z mężczyzn nim będzie?
Ocena: 7.5/10
„- Powiem wprost: nikt się z tobą nie zgadza.
- Powiem wprost: nie obchodzi mnie to.” – Jedyna

Siódmą pozycją jest: „Następczyni” Kiera Cass
Jest to czwarty tom serii „Rywalki”. Tutaj główna bohaterka tak jak mówiłam się zmienia i od tego momentu jest nią córka Americi i Maxona, która ma na imię Eadlyn i jest następczynią tronu. Sytuacja w kraju nie przedstwaia się nie najciekawiej, więc organizowane są pierwsze męskie Eliminacje. Czy Eadlyn zdoła znaleźć miłość? Kogo wybierze?
Ocena: 8/10
„Mam tylko jedno serce i muszę się z nim obchodzić ostrożnie.” -Następczyni

 
Ósmą pozycją jest: „Korona” Kiera Cass
To już ostatni tom serii „Rywalki”. Moim zdaniem jest on najlepszy ponieważ koniec bardzo mnie zaskoczył, a akcja jest naprawdę bardzo dynamiczna. Eadlyn dokonuje wyboru i typuje Elitę spośród kandydatów. Zmaga się także z kłopotami rodzinnymi i politycznymi. Mimo tego koniec końców wszystko wychodzi na prostą.
Ocena: 8/10
„Nic tak nie uświadamia obecności drugiej osoby jak jej zniknięcie.” – Korona


Dziewiątą pozycją jest: „ Jak powietrze” Agnieszki Czykierdy-Grabowskiej
Recenzję tej książki możecie już znaleźć na moim blogu, nie mniej powiem jeszcze raz. Książkę czytało się bardzo przyjemnie i rozpoczęłam razem z nią „ wiosenny sezon czytelniczy”. Akcja ma miejsce w lecie co podsyciło tylko moje oczekiwania do wakacji. Książka jak na pierwszą taką powieść jest napisana bardzo dobrze.
Ocena: 8/10
„Kiedy była z nim, czuła, że nie składa się już z niepasujących do siebie kawałków. Stawała się całością.” – Jak powietrze

Dziesiątą pozycją jest: „Maximum ride tom 2. Żegnaj szkoło na zawsze” – James Petterson

Tutaj jak zwykle nie zawiodłam się, książka była napisana w świetny sposób. Przeczytałam ją w jeden dzień, tak bardzo pochłonęła mnie ta akcja. Stado Max przeżywa tutaj zupełnie nowe przygody, których jeszcze nie zdążyli przeżyć i odkrywają coraz to nowe rzeczy. Osiedlają się nawet na dłużej w jednym miejscu, jednak jak zwykle nawet tam nie mają chwili spokoju. Jednak w trzecim tomie to dopiero jest akcja!

Ocena: 9/10

„Wierz w to, co wiesz, nie w to, co widzisz, odezwał się Głos.”
– Maximum ride tom 2. Żegnaj szkoło na zawsze.

Ostatnią i jedenastą pozycją jest: Maximum ride tom 3. Ratowanie świata i inne sporty ekstremalne.
Tutaj spotykamy się z totaaaalnym roller costerem uczuć. Tu nie ma co czytać tu po prostu trzeba przeczytać. Musicie koniecznie zabrać się za tę trylogię!

„To tylko ból, pomyślałam. Ból to wiadomość, a wiadomość można zignorować.”- Maximum ride tom 3. Ratowanie świata i inne sporty ekstremalne







Mam nadzieję, że się Wam podobało i nie zanudziłam Was tak długim postem! Tradycyjnie jeśli uważacie, że post jest całkiem niezły dajcie mi o tym znać w komentarzu, to naprawdę motywuje i dodaje skrzydeł J




UDOSTĘPNIJ TEN POST

12 komentarzy :

  1. Bardzo dobry wynik :) Gratuluję :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bardzo się cieszę, że przeczytałaś "Rywalki" <3 Muszę się kiedyś wziąć za "Pojedynek"
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh koniecznie, nie widzę innej opcji. A ja muszę dla Ciebie przetłumaczyć ten 3 tom, ale najpierw trzeba go będzie kupić :D

      Usuń
  3. Gratuluję takiego wyniku przeczytanych stron. To musi być prawdziwa pasja 😆

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow zazdroszczę. Niestety nie mam czasu tyle czytac a bardzo żałuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytamy zupełnie inne książki, ale wynik świetny, trzeba przyznać

    www.degustatorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że czytamy! :) Dziękuję :)

      Usuń
  6. Mnie niestety nie udało się za dużo przeczytać w lutym - miałam mnóstwo innych zobowiązań i czasu po prostu zabrakło.
    Z książek przez Ciebie przeczytanych za mną tylko seria Rywalki i "Pojedynek". Ale w najbliższym czasie planuje sięgnąć po "Maximum ride" - słyszałam mnóstwo pozytywnych opinii na temat tych powieści i mam nadzieje, ze i mnie przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Maximum jest totalnie obłędne! Życzę powodzenia w szukaniu czasu ;)

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.