sobota, 4 marca 2017

Konkurs
Witajcie! W tym tygodniu na moim blogu pojawiło się aż 1000 wyświetleń. Bardzo za to dziękuję i cieszę się, że ktoś chce mnie czytać :P. W ramach podziękowania chciałam zorganizować mały konkurs, w którym do wygrania jest ta bransoletka:




Warunki konkursu są krótkie i proste. Wystarczy tylko być obserwatorem mojego bloga i zgłosić się w komentarzu. Konkurs trwa od 4 marca do 10 marca. Następnego dnia wyłonię w losowaniu zwycięzcę J. Życzę wszystkim powodzenia. Będzie mi również niezmiernie miło, jeśli zaprosicie do konkursu znajomych! Życzę sobie jak i Wam wielu następnych wyświetleń i obserwujących, ponieważ bardzo motywuje mnie to do pisania dla Was! Miłego dnia!
UDOSTĘPNIJ TEN POST

31 komentarzy :

  1. Zgłaszam się! Kojarzy mi się z Potterem. *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Również się zgłaszam ^_^
    I zapraszam także do nas recenzjenawygodzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się i obserwuję ;)

    Imxmonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała bransoletka! <3
    Oczywiście zgłaszam się.

    Tak btw to ja też jestem z Wrocławia, co jest mega super, bo niestety u nas jest bardzo mało blogerów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie kiedyś musimy się spotkać! :D Powodzenia i dziękuję za wzięcie udziału! <3 6

      Usuń
  5. Zgłaszamy się! Nie możemy przegapić takiej zdobyczy ^^ Obserwujemy jako: Sylwia Aga Matuszyk :) Buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia! Dziękuję za wzięcie udziału <3 8

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Powodzenia i dziękuję za wzięcie udziału! :) 9

      Usuń
  8. Chcę bardzo, dobrze losuj dziewczynko!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bransoletka, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam za wszystkich kciuki bo osobiście tego nie noszę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję i zgłaszam się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulala :D zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się i obserwuję ♥

    http://modelinaagaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.